2014. szeptember 26., péntek

Agyilag zokni

Annyira utálom, hogy egy agyilag kikapcsolt állapotban jött ötlet nem marad meg az aktív perceimben. Mindig úgy vagyok vele, hogy jaj le írom nehogy elfelejtsem aztán gondolom úgy sem felejtem el, mert fontos. De aztán próbálnék megint rá gondolni és huss. Miért nincs új téma? Hát mert agyilag zokni vagyok ezek szerint. Sorry :D

Mintha lenne egy kapcsoló, ami egyik állásban az alap énemet működteti. Akire egyáltalán nem is lenne szükség, mert szinte semmit nem ér. Aztán ott a másik, akinek csupa ötlet és cselekvő vágy az alapja, de úgy veszem észre nagyon ritkán kapcsolódom össze vele. Mennyire idegesítő. Tudathasadásom van vagy mi... Én és én meg a remélem nincs harmadik.

Forever alone jeeee.

Majd jövök, HA eszembe jut mi volt az a szuper jó dolog.

Addig puszi, pacsi, ölelés.


Nincsenek megjegyzések: