2014. szeptember 9., kedd

Honnan is olvastok engem?

Gondoltam elhozom statisztikám egy kis szeletét. Ennek a táblázatnak Közösség a neve. Mint láthatjátok megmutatja, honnan is olvasnak az olvasóim. Nem kis meglepetésemre vannak olyan országok, amiken csak ámulok és bámulok. Vajon ezek az emberek hogyan keverednek az én oldalamra? Vajon tudnak-e magyarul? Vagy csak a véletlen vicces játéka ez?

Ezért kérlek, ha Magyarországon kívül laksz, megjegyzésbe légyszíves írd meg nekem, melyik országban élsz. Teljesen anonim jellegű a dolog, csak annyira kíváncsi vagyok. Köszönöm

A statisztika 2014 október 11. - szeptember 9-ig 10:20-kor elérhető állapotot tükröz.


BejegyzésOldalmegjelenítés
Magyarország
721
Egyesült Államok
172
Egyesült Királyság
171
Lengyelország
31
Indonézia
21
Németország
13
Örményország
12
Szaúd-Arábia
10
Kenya
3
Írország
2



Nincsenek megjegyzések: