2014. szeptember 9., kedd

Személyi igazolvány csere

Helló!

Nemrég voltam új személyi igazolványt igényelni, mert a régi épp lejáróban volt. Azt hittem, hogy majd órákat kell sorban állni, ezért telefonon kértem időpontot.

Reggel nyolcra mentem az Okmányirodába. Elsőként kerültem sorra és körülbelül 5 percet vett igénybe a mutatvány. Nem tudom, hogy csak mázlim volt-e, de tényleg flottul zajlott minden. Fényképet készítettek rólam aztán kaptam egy aláírandó papírt. Majd kérdezték, hogy az 1500 Ft-os illetéket csekken vagy kártyán rendezzük-e. Hát mondom akkor már kártyáról szedjék le, mert amúgy is dolgozni kell mennem. Szóval az is tartott alig fél percig. Aztán pár hétre rá meg is érkezett. Most hirtelen nem emlékszem mennyi időt mondott az ügyintéző, hogy küldik, de sokkal hamarabb jött.

Végre valami jó hír is országunkat illetően.

Ui.: Nektek is előjön minden nem létező ragyafoltotok az arcotokon a személyi igazolvány képen? Milyen masinát használnak odabenn bakker... :D

Ez nem a miénk, de hasonlít.

Nincsenek megjegyzések: