2014. szeptember 18., csütörtök

Hasznos telefonos alkalmazások 2. rész

Helló!

Visszatértem még egy rész erejéig ehhez a témához, mert kaptam nagyon szuper tippeket!

Csak gondoltam mielőtt megosztom veletek, kipróbálom őket én is.

Akkor a lista így folytatódik:
  1. Any.do: Ez egy olyan emlékeztető alkalmazás, ami beépül a telefonodba és jelez, ha beállítottál rajta keresztül valami teendőt. Jelenleg nekem azt mutatja, hogy "Nincs semmi feladatod mára. Nagyszerű munka!" Van mellette egy plusz jel is tehát meg sem kell nyitnod magát az alkalmazást, csak lehúzod a kis ablakot és már ott is van! Irtó hasznos.
  2. Sleep as: Ha szeretnéd tudni mennyi alvás szükséges ahhoz, hogy rendesen kipihenve ébredj reggel, töltsd le ezt a programot. Be tudsz rajta állítani nagyon szuper ébresztő zenéket (nyugis tengeri moraj, madarak stb.), az éjszakai tevékenységedet is méri, ha például sokat forgolódsz és felébreszt azt is mutatja.
  3. Issuu: Rengeteg magazin van feltöltve erre az oldalra. Mindenféle témában: Szépség, természet, Tudomány, Üzlet. Több nyelven is elérhetőek.
  4. Koin: Mindig túlköltekezel? Nem tudod mennyit kellene félre tenned pedig szeretnél? Na hát ide beírhatod az összes bevételed és kiadásod. Magyar nyelvű ez is. Be lehet állítani rendszeres kiadásokat, mint a havi rezsi vagy telefonszámla. Majd menüpontokba szedve további kadásokat is feljegyezhetsz (étkezés, közlekedés).
  5. Menetrendek: A Volán és MÁV magyarországi vonalaihoz érvényes menetrendeket tartalmazza. Internet szükséges hozzá. Használni tudja a telefon beépített GPS-ét is.
Majd még ide frissítem, ha találok valami újat. Addig próbáljátok ki ezeket.

Nincsenek megjegyzések: