2014. szeptember 23., kedd

Egy kis kedélyborzolás

Sziasztok!

Tegnap rosszalkodni támadt kedvem! Elég sok embert nyomon követek, mióta hazajöttem Angliából és jócskán kommentelek mind magyar mind külföldi oldalakon. Néha igen csak elszomorodom vagy éppen felidegesítem magam más emberek írásain, tudatlanságán és naivitásán.

Ennek kapcsán egy videós ismerősöm facebook oldalán megjelent bejegyzéshez írtam egy hozzászólást. Aki eddig akárcsak egy általam írt véleményt látott már hozzászokhatott, hogy értelmes fiatal nőnemű lénynek tartom magam (ez elég furán hangzik egyébként). Most viszont valami olyat tettem, amit nem sűrűn. Halálosan komoly üzenetet írtam egy olyan témában, ahol minden más iromány felháborodó vagy épp vicces hangulatú volt. Ha jól emlékszem egyetlen női hozzászólóként, gondoltam bele viszem a mi gondolkodás módunkat is a férfi homoszexualitás elfogadásába.

Röviden az előzmények. Van egy videós, akit egy másik videós állandóan ócsárol. És most hasonló e-mail címről érkezett egy szerelmes levél. Férfi írta férfinak. Tehát, akit le akartak húzni az az én ismerősöm és volt olyan kedves megosztani "követőivel" eme csodálatra méltó szerelmi vallomást.

Habár tisztába voltam vele, hogy az adott levelet semmiféleképpen nem szabad komolyan venni, felvettem én azt a stílust, ami hozzá tartozott és hangot adva ellenszenvemnek egy szerelemes férfi bizalmas üzenetének nyilvánosság elé tárásával kifakadtam. Előttem már sok fiú hozzászólt, hogy fúj és jaj és lőjük le, mert meleg. Pedig egyértelműen nem a homoszexualitása miatt gondolta úgy, hogy ezt a levelet el kell küldenie, hanem kibabrálás céljából!!!

Így viszont az olvasók körében teljesen más hatást ért el és ezt én szerettem volna kibillenteni a medréből. Jött is pár válasz, legtöbben hitetlenkedve álltak az olvasottak előtt. Persze ismerősöm is feltette a nyilvánvaló kérdést. Komolyan gondolom-e? Majd kiírtam, mindenkinek láthatóan, hogy dehogy gondolom komolyan csak jó volt látni a szünetet a gondolatmenetben.

Gondolhatjátok, hogy ezúttal (eddig más hírnél 20 like minimum érkezett ha egyetértettek velem) talán kettő ember nyomott rá a tetszik gombra. Ami teljesen érthető, ha belegondolok a téma súlyosságába.

No de visszatértem régi önmagamhoz, és haladok előre a normális, értelmes emberi síkon. Trollkodás és enyém az első komment vagy kérlek mondd be a nevem a felvételbe idiotizmus nélkül.


Nincsenek megjegyzések: