2014. szeptember 2., kedd

Rio 2 - film vélemény

Elég sokat váratott magára ez a mese számomra. Valamilyen okból kifolyólag állandóan hátra került a megnézendők listáján. Az első részt imádtam, csak valahogy a folytatásokkal úgy vagyok, hogy kell ez még ide? Vajon elcsépelt lesz és csak azért hozták létre, hogy még több bevételhez juttassa a készítőket?

Hát nem érdekel, mert nagyon klassz lett! A "szereplők" mit sem változtak karakterükben, a látvány mesés. Az Amazonas őserdő gyönyörű növényzetével és a színpompás madarakkal káprázatos világot alkottak.

A dalok fülbemászóak, a történet pedig hol vicces, hol izgalmas. Nincs benne megakadás vagy kínos részlet, amit inkább bárcsak kihagytak volna. Könnyed kikapcsolódást nyújt egészen kicsi gyerekektől a felnőtt emberekig.

Vannak benne bőven új állatkák, de az emberi oldal is hiteles. Élethű eszközök, berendezések és járművek. Az arc mimikája sem hagy kivetni valót maga után.

A szinkron hangokról nem igazán tudok nyilatkozni, ami azt jelenti, hogy rendben volt. Bár fordítási szempontból nem vizsgáltam meg tüzetesen, mivel csak magyarul néztem meg. Egyelőre.

Nézzétek meg ti is, ha vidám hangulatba szeretnétek jönni és tátva marad a szátok.

Egy kis részlet a filmből Magyarul sajnos nem találtam meg, bocsánat érte.


Nincsenek megjegyzések: