2014. július 31., csütörtök

Twerking - Lány vs. fiú

Hát ma kiégett a retinám.

Mivel elég nagy tánc őrült vagyok, érdeklődöm alapvetően minden stílus iránt. Legyen az profi vagy amatőr.
Szoktunk barátaimmal is erről beszélni, vegyesen fiúk és lányok. A fiúk azt mondják, hogy egy latin táncos srác nem lehet szexis, mert olyan buzisan néznek ki abban a ruhákban és ahogy rázzák a csípőjüket, hát inkább hagyjuk. Viszont a lányokat irtó elegánsnak tartja mind a két nem.
Hip-hop téren már megoszlanak a vélemények. Ott a tánc formája válogatja ki csábító, mert ha valaki csak vonaglik vagy úgy rázza magát mint akit megrázott a kettőhúsz, no az kiábrándító.
És akkor itt van ez a twerking ugye bár. Miley Cyrus szépen elintézte nekünk, hogy egy generáció rázza az ülepét. Nem is igazából mondanám önmagában tánc stílusnak, inkább ha összevegyítjük más hagyományosabb figurákkal... Attól, hogy zenére mozog valaki, még nem azt jelenti, hogy táncol is :D
Én a twerking videók közül nem sokat néztem, de volt egy nagyon szuper ahol ringben küzdöttek egymás ellen a lányok. Abban például láttam rendes mozdulatukat, de a fő elem mégis az alsó fertály erős kilengése volt.
Ami meghökkentett ezek után, hogy srácokat nézzek akik ugyan ezt csinálják :O Na mondom álljunk meg egy szóra! Kinek szexi az, hogy egy pali úgy rázza a seggét mint egy cicababa? Max. egy másik srácnak, akit a saját neme felé húz a szíve. Viszont én nőből vagyok, tehát el innen!!!!!
Itt a vidi: (Vigyázat! Retina égető)


Következzék néhány videó, amiket én táncnak, szexisnek gondolok.

Ez itt a csajos-ringes twerking: https://www.youtube.com/watch?v=BkPwBr81Odw

Tango (irtó macsó pasi): https://www.youtube.com/watch?v=GSsfP8nRvYg





Nincsenek megjegyzések: