2014. július 2., szerda

Kijelentkezés egy olyan cégtől, amihez semmilyen aláírt dokumentum nem köt?

Jól látjátok. Három napos Subway-es pályafutásom után a cég megkeresett email-ban egy 10 oldalas kilépési szerződéssel. Kérem én, hogy is van ez? Belépési szerződésem nem is volt! A könyvelőjük lejelentett, oké. Kettő napra a három helyett, nem oké. 4 órás munka feltüntetéssel, nem oké. Üzletvezető helyett éttermi dolgozó munka köri megnevezéssel, nem oké. 3000 valamennyi lett volna a bér, amit kifizetnek. Annyi a buszjegy fel Pestre. Természetesen nem indultam neki. Elküldtem két példányt postán, egyet aláírva egyet pedig hogy ők küldjenek vissza. Plusz esetleg elküldhetnék a borítékba a pénzt is. Jó lehet, hogy kézbe többet adtak volna ha felmegyek. De látni sem akartam őket. Nem volt bennem utálat, csak inkább hagyjanak békén. Azóta semmit nem hallottam felőlük. Most akkor mi lesz? Semmi, igaz?

Nincsenek megjegyzések: