2014. július 25., péntek

Szerencsén múlik az egész élet? Dolgozó ember lettem

Hát kedves olvasók, azt hiszem egy ideig nem kerül sor több munka keresős blogra, mivel ma hivatalosan is leszerződtem :) Immár három hete dolgozom egy cégnél asszisztensként és elmesélném még utoljára a munkakereső történetem végső fázisát.
Kicsiny városomba egy oldalon talált hirdetésre adtam be önéletrajzot interneten. Építőipari cég keresett asszisztenst. Követelmények idegennyelv tudás, számítógépes ismeretek és jogosítvány. Ez ugye sok mai fiatalra igaz. Építői ismereteim nem valami tágak úgyhogy sok reményt nem fűztem hozzá. De aztán még is felhívtak engem.

Július másodikán reggel nyolcra kellett az irodába jönnöm. Előttem pont ideért egy lány a párjával így ő ment be először, a fiú kint leült az előtérben. Benn volt minimum 10 percet, majd kijött. Pont meg is hallottam mielőtt beléptem az ajtón, hogy majd értesítik. Ketten "interjúztattak" (azért zárójelbe, mert kis túlzás), ugyan azokat megkérdezték, ami a hirdetésben szerepelt. Elővettek egy mappát, amibe mint utólag kiderült 50 jelentkező önéletrajza volt benne. Miután elmondtam miket tudok, félre is tolták a mappát Mikor tudnék kezdeni címszóval. Hát mondtam viccesen, hogy akár holnap?! Szavamon fogtak és másnap már jöttem is szorgalmasan. Az előző asszisztens, aki kisegített a cégnél 4 órában nagyon aranyos volt/ mai napig is beszélünk, mert sok olyan dolgot meg kellett mutatnia, amihez nem értek.

Aztán, hogy a bejegyzés címéhez hű legyek, mi a szerencse?

Az asszisztens 50 önéletrajzot nyomtatott ki a 150-ből és én voltam legfelül... Ha én akkor az elsők között vagyok, akik jelentkeztek vagy ha csak fordítva fűzi bele a mappába a lapokat és én vagyok legalul?? Lehet hogy még most sem lenne munkám. Mondjuk nemrég hívtak Debrecenből állás ügy miatt, de mondtam, már tárgytalan.

Ennyit jelent, hogy ki hányadik? Hogy állnak a csillagok? Vagy nem is tudom. Kinek meddig kell várni míg elérkezik az ő szerencséje? Sokan egy egész életet úgy élnek le, hogy ez nem következik be. Milyen UTÁLATOS dolog is ez. Pedig az ember megélhetése függ tőle. De mennyi esély van rá, hogy 100-200 ember közül őt választják? Egyébként úgy, hogy nálam biztos megfelelőbb ember is lett volna a posztra szerintem! Aki legalább pénzügyi végzettségű vagy már dolgozott ilyen helyen.
Láttam olyan önéletrajzot is mióta itt vagyok, akit személyesen ismerek és ide jelentkezett szintén.

Fura dolgok ezek. De egyelőre én megérkeztem. Most tapasztalat és pénz gyűjtés van folyamatban. Aztán jöhet a következő lépcsőfok. Sok sikert mindenkinek, aki még most is keresi álmai munkáját. Sziasztok

Nincsenek megjegyzések: