2014. július 26., szombat

Az angol reggeli

Éhes vagyok és képeket nézegettem. Szóval ha valaha ki szeretnétek próbálni milyen is egy kiadós angol reggeli, itt az én verzióm :)

Hozzávalók két főre:

Egy konzerv paradicsomos bab http://angliamasszemmel.zsoltshow.hu/etelek/gb_kaja_zoldseg/w_gb_kaja_he_003.JPG
Két szelet kenyér
4 db tojás
Szeletelt sonka/bacon 3-3 szelet (NEM az a papír vékonyra szeletelt)
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/92/Bacon.JPG

Elkészítés:

Pirítsd meg a kenyeret a kenyér pirítóba vagy tűzhelyen.
A konzerves paradicsomot önts egy serpenyőbe és rakd fel főni (soha ne a mikróba fujj....) Lassú tűzön kevergesd míg az egész elkezd bugyogni és még azon is túl egy kicsit. Vigyázz, le ne égjen!
Csinálj tükörtojást. Kis olajra üsd a tojásokat, ha az alja megpirult óvatosan, lapáttal fordítsd meg (ha nem szeretnéd, hogy folyós legyen)
A bacon sonkát én sütőbe grill rácson szoktam megcsinálni, de ha nem éri meg begyújtani a sütőt, abba az edénybe megpiríthatod, amiben a tükörtojás készült. Igyatok hozzá narancslét :)
Jó étvágyat




Nincsenek megjegyzések: