2014. július 29., kedd

Kereskedelmi televízió

No kedves barátaim. Ma néztem egy kis tv-t mikor haza jöttem ebédelni. Nem is néztem igazából, mert a konyhában voltam de szüleim elég hangosan hallgatják de nem ez a lényeg. Ment a napi Aktív... és ebéd időben - fél egy körül volt - ilyen laza témával: minél kövérebb egy nő annál jobb a szexben!!!!

WTF?! Mi van? Jó hallottam én már, hogy a srácok nem a piszkafákat szeretik, hanem ha van valamit markolni. Vagy hogy a ducibb nők felszabadultabbak és nem annyira feszélyezettek.
És ott állt Kelemen Anna plusz valami 150 kilós nő és ő váltig állította, hogy a férfiak őt imádják, és akkora pofája volt mint a bécsi kapu. legyen önbizalma persze. Csak ne akarja már nekem bemesélni, hogy pár plusz kilóval egyenes arányban jó az ágyban nyújtott tevékenység. Ez mi ez? Nem a zsírtól lesz valaki jó az ágyban.

Ami még jobban kiakasztott, miért kell ilyen témáról abban a műsor időben beszélni? Főleg az egyik legnézettebb csatorna. Semmi értelmeset nem tudnak már kitalálni... Hírek címén is mit adnak már elő. Beszámolnak két balesetről, egy politikusról és a legvégén ja! Született egy kis maki Mucsaröcsögén, legyél már boldog.

Hol vannak a régi jó műsorok... :(


Nincsenek megjegyzések: