2014. július 1., kedd

Újrakezdés

No hát akkor kezdem elölről. Sziasztok. 2007 óta vagyok tagja (több kevesebb kitartással) ennek a blogger oldalnak. Először csak hülyéskedésnek indult. Nem is igazán tudtam, mit kezdjek vele. Aztán valahogy az írás felé sodort az élet gimnáziumban és hozzá kezdtem a történetek gyártásának mindenféle versenyre, pályázatra illetve iskolai feladatra. Aztán főiskolán nem igazán jutott idő ilyesmire, mert hát ugye akkor mire jut idő? Úgy érezzük semmire. Majd még egy-két év elmúltával hirtelen ott tartottam, hogy volt miről írni. Ahogy ti is láthatjátok régebbi bejegyzéseken, Angliában jártam akkori párommal és fontosnak tartottam, hogy a környezetemben lévő emberek tudjanak a történésekről. Ez időtájt nőtt a nézettségem ( egyik-másik posztomat megnézték 163-an HŰ ), megkerestek emberek, akik tanácsot-segítséget vártak tőlem. Nagyon meglepett az érdeklődés, de a mai napig is 10-20 ember azért rákukkant az oldalamra.
Na már most. Mivel pár hónapja már hazajöttem Magyarországra és az üres napok múlásával egyre jobban kezdem úgy érezni, hogy nem csinálok semmi hasznosat, ezért újra indítom a blogot! Ezúttal szeretném komolyan venni, időt fordítani rá. Szeretném, ha más is tanulna tapasztalataimból, ha más is saját véleményével gazdagítaná oldalamat illetve egy olyan mai közösséget létrehozni, ahol igen is számít a másik.
Sajnos észre vettem, hogy ez mostanában nem jön össze nekünk.
Hogy miről is olvashattok majd nálam? Igazából mindenről. Filmek, olvasás, munka, napig dolgok. Bármi ami megragad, megtörténik. Kérdéseket is szívesen veszek vagy ha ötletetek van miről is írjak véleményt akkor hajrá.
Neki is látok, mert annyi minden kavarog most a fejemben, hogy inkább kiírom magamból.
Remélem majd lesz aki elolvassa.
Köszi a figyelmet előre is.

Puszi mindenkinek

2 megjegyzés:

roza.lovas@gmail.com írta...

Nos , hat Dia , itt vagyok elso olvasodnak, varom az irasaidat szeretettel :)

leimyda írta...

Köszönöm! Igyekszem minden nap írni valamicskét :)