2014. július 6., vasárnap

Barátság

A hétvége sok mindenre jó. Jelen esetben egy napot a barátokkal tölteni :) Kimenni falura mindig egy élmény. Kertbe kiülni a napsütésbe, beszélgetni mindenről ami csak eszedbe jut. Nagyokat koccintani, nevetgélni egymás bénázásain. Kibeszélni az élet hülyeségeit. Kritizálni, bókolni és örülni egymás sikerének. Ha már több mint 10 éve összeköti életeteket a sors, ott már nincs szégyenleni való. Nyitott könyv vagy a másiknak. Tudjuk, milyen a másik jelleme, erőssége, gyengesége és mindezekkel együtt elfogadjuk. Cikizni egymást ér és kötelező, mert vagy te magad is tisztában vagy vele, hogy a felhozott vádak igazak vagy nem igazak és akkor nem veszed őket magadra :P
Sok mindent tanulunk egymástól, hiszen mindannyian különböző dolgokat szeretünk. Még is valami varázslatos módon összeköt bennünket a barátság. Vannak közös érdeklődési köreink, de sokszor a felhozott témáról valamelyikünk nem is hallott éppen, akkor majd most! Mert tanulni, felfedezni sosem késő- így formálódunk. Többek leszünk egymástól, tapasztalatot cserélünk, tanácsot adunk legyen az könyv, film, zene, általános tudás vagy szerelem.
Rájöttem, hogy nélkületek silány az élet. Büszke vagyok rá, hogy ilyen emberekkel lehetek szoros kapcsolatba. Nagyon szeretlek benneteket. Köszönöm, hogy vagytok nekem. Remélem én is ott tudok lenni veletek még nagyon sokáig.
Most négy emberről írtam ez a pár sort (Andi, Dávid, Gábor, Krisztián), de még két ember van, akit szeretnék kiemelni. Lányok szerintem tudjátok kiről van szó és merem remélni, hogy olvassátok ezt is majd. <3 Sok erőt és boldogságot adtok nekem. Csak azzal, hogy gondoltok rám és facebook-on rám írtok és állást küldötök vagy éppen rugdossátok a seggem, hogy tessék talpra állni végre. Titeket is imádlak Anna és Maja.
Ezen embereken kívül is sokan vannak még rám hatással, ne haragudjatok, ha mindenkit nem emeltem most ki. Ettől még titeket is nagy-nagy becsben tartalak. Legyetek akár közel akár távol.
Sok puszit küldök nektek és további gyönyörű napokat.

Nincsenek megjegyzések: