2014. augusztus 27., szerda

Mcdonald's drive thru élmény

Majdnem két hónapja Ausztriában jártam a munkám miatt és visszafelé baleset volt az úton, azért sokat álltunk egy helyben. Nem volt már időnk étteremben ebédelni ezért egy Mcdonald's mellett döntöttünk.

Én nagyon ritkán eszek gyors étterembe, ha választani lehet melyikbe akkor is inkább Burger King vagy a hazánkban kevésbé ismert Subway (ott jó esetben legalább friss a zöldség és nem tocsog az olajba).

Dolgoztam kemény egy hónapot Mekiben amíg más munkára át nem váltottam és elég is volt. Azért a kínálatot ismerem így egy Big Mac menüt választottam, hogy gyorsan túl legyünk rajta. Akivel voltam több önmagában eladott terméket választott és mindent szépen fel is írtak. Majd tovább gurultunk a kiadópulthoz és arra lettem figyelmes, hogy nem áll ott senki.

Ez még a kisebb probléma, hiszen a megrendelt árut oda kell valakinek hozni. Aztán hárman is rohangáltak ott jobbra-balra. Gondoltam mi is sorra kerülünk hamarosan és meg is jelent egy 30-as kinézetű "hölgy", kapkodva-csapkodva és flegmán adogatott nekünk zacskókat. Nézegettem bele bőszen, de mivel sok mindent rendeltünk és vegyes volt a pakolási módszer is így a jóformán utánunk hajított pohár sprite-on ("Ugye megvan minden?!" - kiáltás elhangzása után) már meg sem lepődve tovább gurultunk és letettük az autót.

Találtunk egy üres fa asztalt paddal, letelepedtünk majd döbbentem vettem észre, hogy az én hamburgerem hiányzik.... Fel is álltam mindjárt, de akivel voltam volt olyan jó fej, hogy visszament helyettem. (Szerencsére, mert tőlem szerintem szebbet kapott volna azok után, ami ezt követően történt.)

Várakozok nagy duzzogva mire visszaér ismerősöm a burgerrel. Nem hitte el neki a csaj, hogy nem kaptuk meg! Azt állította, csak egy ingyen hamburgerért ment vissza! Én átérzem a dolgozók helyzetét, iszonyatos nagy hajtás van de attól még egy rendes, jogosan reklamáló vendéggel nem lehet ilyen hangnemet megütni.

Mellesleg neki kellene tudnia, hogy mit kell a csomagba tennie, nem nekem. Azt azért csak észre kellene venni, ha egy menüből hiányzik a fő elem. Vagy nem rendesen volt betanítva az illető vagy nagyon elege volt mindenből vagy mindkettő, engem nem érdekel. Ennyi pénzért azért szeretném megkapni, amit rendeltem.

para pa pa pa I'm lovin' it....




Nincsenek megjegyzések: