2014. augusztus 15., péntek

TOP 10 jóképű férfi sztár (+3)


Szép estét kívánok mindenkinek! Ma este ismét egy top listát hoztam nektek. A lányoknak kedvezve, de a fiúk is kapni fognak egyet holnap. Itt az én top 13 jóképű pasim a sztárvilágból. Azt hittem, könnyű lesz összeszedni őket, hát nem. Hozzátettem, elvettem de végül így is hárommal több lett. Upsz... Na pusszantás.
UI. 1: Lehet veszekedni és egyet érteni! Várom a kommenteket!
  1. Ian Somerhalder
  2. Stephen Amell
  3. Matt Bomer
  4. Jake Gyllenhaal
  5. Tom Hiddlestone
  6. Ryan Gosling
  7. Justin Timberlake
  8. Joseph Gordon-Levitt
  9. Christian Meier
  10. Ryan Reynold
  11. Matthew Morrison
  12. Jesse Williams
  13. Adam Lambert

    UI. 2.: Akik egy hajszállal lemaradtak a listámról: Wentworth Miller, Gerard Butler és Patrick Dempsey. 

Nincsenek megjegyzések: