2014. augusztus 18., hétfő

Családi, születésnapi ebéd

Szép hétfőt mindenkinek. Újra itt vagyok, ismét egy kis élménybeszámolóval.

Tegnap szülinapozni voltam anyai ágon családi körben. Vagy is inkább U-alakban, de nem rohanok a közepébe egyből, előbb jöjjön a felvezetés. (Ahogy azt már tőlem megszokhattátok.)

Facebook-on unokanővérem meghívott kislánya 4. születésnapjára. Az invitációt örömmel fogadtam. Először arra gondoltam, ha máshogy nem, távolsági buszra ülök és elbkv-zok az étterembe, ami Gyálon található.
Aztán kiderült, hogy vasárnap óránként egy bkv-s busz jár arra felé így másik unokanővérem és kedves párja felajánlotta, kivisznek az autójukkal, ha felbuszozok Budapestig.

De mivel úgy alakult, hogy szüleim is szabaddá tudták tenni magukat így ismét kocsi bérlés mellett döntöttünk. Nincs 3 átszállás, nincs az hogy jajj hol a buszmegálló, mert ha lekéssük lőttek az ebédnek. Vasárnap reggel 8-ra ott voltunk az autóért. Piros Suzuki Swift.



Tudni kell rólunk, hogy ha kocsi kerül a kezünk közé, igyekszünk azt teljes mértékben kihasználni. Így hát mivel hetek óta próbálok normális edzőcipőt találni (belvárosban 2-3 hónapnál tovább tartó cipő nincs 20 ezer forint alatt) így kimentünk a Park Centerbe. Itthon általában mindig a Deichmann-ban veszek cipőt. A Graceland márka közül mindig találok kedvemre valót.

Most is így volt. Lett egy edző cipőm és teli talpú magas sarkú szépség is *-* (Nőből vagyok nah....)

Ez a Deichmann hivatalos honlapjáról van

Erről a cipőről nem találtam képet a honlapon, de tegnap véletlen lefotóztam a lábam szóval valamennyi látszik belőle.

Odalépünk a pénztárhoz és az eladó elveszi a dobozokat a kezemből. Aztán ami most jön azt még ott döntöttem el, hogy kitérek rá bejegyzésemben egy kicsit. Mindjárt folytatom a fő cselekményszálat.

Na szóval. Miért van az mostanában, hogy mindenhol ha veszel valamit, a kasszához érve felajánlanak neked még valamit, hogy esetleg nem akarnád-e megvenni?! Nekem is kellett ezt csinálnom az étteremben, utáltam is rendesen. Ha én kiválasztottam mit szeretnék akkor ne akarjanak még egy bőrt lehúzni rólam... Jelen esetben cipőtalp betét megvásárlására hívták fel figyelmem, mert hogy ilyen anyagú cipőbe könnyen beleizzad nejlon harisnyába a lábam bla bla bla.

Ennyit a kitérőről. Szóval meglettek a cipők, még ott egy két boltba benéztünk (New Yorker és Euro Family). Tudtam én már akkor is, hogy korán leszünk, de mondom most tök mindegy hol állunk egy helyben, az úton akármi is lehet, induljunk el akkor. Hát nem volt semmi. Több mint fél órával előbb odaértünk, de sokat nem kellett várni, mert a szülinapos megérkezett szüleivel.

Voltunk már ebbe az étteremben máskor is Éden Park Étterem és Pizzéria . Beszélgettünk, rendeltünk inni és közben mindenki szállingózott. Mondanom sem kell milyen rég nem találkoztam mindenkivel angliai kint létem alatt így volt pótolni való. Jó hangulatban, finom ételekkel és egy szuper tortával zártuk az összejövetelt. Az ajándék tengernek persze örült Lilien és úgy fél 5 körül indultunk haza.

Még olyan egy óra körül kaptam telefonhívást egy barátomtól, hogy este elmennék-e velük moziba. Mondom persze, olyan 6 körül úgy is hazaérek a film pedig csak 20:15-kor kezdődik. Haza is simán érkeztünk. Beugrottunk a Tescoba, vittünk virágot a temetőbe, jócskán fél 7 volt mire beléptünk az ajtón. Keresztanyukám vigyázott kisöcsémre, míg odavoltunk.

Ő a kisöcsém :)
Ezer hála és köszönet neki ezúton is. Úgy volt, hogy őt is hazaviszem, de unokája itt volt a közelbe így inkább elsétált odáig. 7 óra után még elugrottunk tankolni aztán visszafelé eszébe jutott anyukámnak, hogy nincs otthon cigi így a nemzeti dohánybolt előtt is megálltam. Majd mikor visszaültünk a kocsiba, épp mennék kifelé mikor megáll mögöttem egy busz. Indexel. Mondom mi van. Várunk... Meglátom a sofőrt. Megy a dohányboltba majd meglátja tátott számat és int mosolyogva, hogy egy perc. Eddigre már elérkeztünk arra az időpontra amikor nekem már a mozi előtt kellett volna lennem. Úgy hogy már haza se volt időm menni, kiszálltam a kocsiból és már trappoltam is a film vetítésre.
Utána még ugye végig ültem a filmet és este hulla voltam, reggel meg még hullább. A filmről külön beszámoló jön mindjárt. Addig is köszi, ha elolvastad ezt a bejegyzést is.

Nincsenek megjegyzések: