2014. augusztus 15., péntek

Angliai történet - Este 8 után csak angolokat szolgálnak ki... Hogy mi?

Helló, Újra péntek van, most egy ismerősöm esti tapasztalatait hoztam el nektek Angliából!

"Ma este elég érdekes dologgal kellett szembesülnöm/nünk a Bowlplexben. Enyhe negatív diszkrimináció, és angol butaság összehangolt eredménye volt. Pontosabban elmentünk biliárdozni, mind szép és jó. De amikor elmentem h némi alkoholt vegyek a hangulat fokozására, a kedves pultos hölgy természetes módon elkérte a személyimet. Adtam is, már megszoktam, de ezek után közölte, h ahány sör annyi személyi. oké. Mentem is és begyűjtöttem, ami kellett. 

Ezek után közli velem a csaj, h ez nem jó, nem szolgál ki, mert vagy útlevél, angol jogosítvány, vagy angol személyi kell neki. A magyar személyi igazolvány nem elég. Természetesen felgyűltünk, hogy reklamáljunk, szó szót követett, jött is egy manager, hátha megoldja a dolgot. Kiderült, hogy azon a helyen este 8 után amúgy is csak angolokat szolgálnak ki. A másik érdekes dolog, hogy közölték, még sosem hallottak Magyarországról, nem ismerik a magyar igazolványokat, hiába van rajta angolul is feltüntetve minden, nem és kész.
Így hát megfogadtuk, többet nem is megyünk oda. Minek? Ezek után még azt is megtudtam, hogy a csaj csak azért kezdett el hisztizni, mert egyedül mentem oda, és fiatalnak gondolt. Ha más megy oda a társaságból, nem kérdezett volna semmit. Tegyük hozzá a dologhoz, hogy kb. 1 hónappal ezelőtt mindig telt ház volt, most alig lézengett pár ember. Szeretünk Anglia!! Nem tudom, hogy ezt az eljárást több szórakozó és egyéb helyen is be akarják e vezetni, majd kiderül."

  1. Megjegyezném, hogy a lány 23 éves...
  2. Akkor a lakosság igen nagy hányadát nem szolgálná ki biztosan.
  3. Nem mi tehetünk róla, hogy az iskolában földrajzot nem tanulnak.
  4. Megértem én, hogy külföldi személyit felismerni illetve megállapítani, hogy eredeti-e lehetetlen. Én sem tudnám megmondani egy angol személyiről, hogy igazi-e.
  5. De hogy még a manager is?!




Nincsenek megjegyzések: