2014. augusztus 3., vasárnap

Hullámvölgyek

Bekezdenék egy ismert mondattal. Általában nem szeretek máshonnan írást lopni és közhelyekkel nem igazán illik élni, de ha egyszer annyira igaz (legalább is az én esetemben):

Egyszer fent, egyszer lent.

Vannak különböző időszakok az ember életében. Még csak jövő hónapban töltöm a 26-ot így sokaktól most elhangozhatna egy peeeersze mit tudsz te ezekről, hiszen az életed alig felét élted le (remélhetőleg azért több van hátra mint vissza, de ezt soha nem tudhatjuk). Viszont gyanítom azt is, hogy olvasóim nagy része velem egy korú féle lehet.

Mindenki másféle tapasztalatokat él meg. Abban azonban mindenki egyet ért véleményem szerint, hogy valamikor könnyebb, valamikor nehezebb. A történések hamar megfordítják szerencsénk kerekét. Befolyásoló tényező akármi lehet. Én csak azt tanácsolnám mind annyiunknak, hogy pozitívan gondolkodjunk.

Mekkora ereje van saját gondolataidnak vagy tetteidnek, csak te határozod meg. Az ember nem lehet mindig boldog, mert az unalmas lenne. Ezek az események erősítenek, formálnak mindenkit. Ha kilátástalannak tűnik is a helyzet, nem kell feladni. Nem mindig gurul úgy a kocka, hogy örüljünk neki, de nem tarthat örökké a rossz sem.

Én is mentem keresztül húzós időszakokon. Sőt éppen hogy csak kikeveredek egyből és néha csak a falat bámulom órákon át. Ki tökéletes? :) Így vagyunk önmagunk. Megbirkózunk azzal, amit a sors vagy Isten vagy hívjuk akárhogy elénk tol.

Ui.: Én a hullámvölgy jó oldalán állok ebben a pillanatban :)




Nincsenek megjegyzések: