2014. október 21., kedd

Egy kis mosoly

Sziasztok.

Mielőtt ágyba bújok, megosztom veletek mi történt ma velem.

Az ebéd szünetemet általában otthon töltöm el, mivel körülbelül 5 percre lakom az irodától gyalog. Haza mentem, megebédeltem, szusszantam egyet és elindultam visszafelé. Szeretek nézelődni út közben. Figyelni a kocsikat, embereket ahogy a dolgukat intézik. Láttam egy nőt (nálam nem sokkal lehetett idősebb) kiszállni egy kocsiból. Egymás szemébe is néztünk, majd kicsit meglepődtem mikor köszönt nekem. Életemben nem láttam még.

Aztán kiderült, hogy nem sokszor járt a városban, és egy konkrét utcát keres. A térképen belőtte magának a színházat (az egyetlen ismerős pontot számára) és gondolta majd onnan kiindul. Először megkérdezte merre van az az utca, ahova el kellene jutnia. Mondtam, hogy az csak két utcával lentebb van, szóval nincs eltévedve. Ezután konkretizálta, hogy neki igazából az xy bankba kellene eljutni. Mosolyogva mondtam neki, hogy az tök szuper, mert én is abba az épületbe megyek és ha gondolja jöjjön velem.

Útközben rágyújtott egy cigire és kérdezgetett a városról. Van-e itt sétáló utca és milyen szórakozási lehetőségekről tudok. Sajnos ezen a ponton ki kellett ábrándítanom. Megemlítettem egy-két hirtelen eszembe jutó dolgot, de nem volt valami bő a lista.

Még az is kiderült róla, hogy miskolci én pedig vidáman válaszoltam, apukám Ózdon született úgyhogy kiismerem magam a környéken.

Micsoda véletlenek vannak. Pont egy olyan embertől segítséget kérni, aki oda tart mint te, majd felfedezni apró közös dolgokat. Szeretek másoknak segíteni, nem most fordult elő ilyen és nem is most fog utoljára.

Tegyetek valami jót ember társaitokért minden héten! Egy mosoly, kedves szó nem kerül semmibe de mindkettőtök napját sokkal jobbá teszi.

Egy kis muzsika nektek ;) ← kattints

Szép estét kívánok.


Nincsenek megjegyzések: