2014. október 15., szerda

Vegyes mix 2.

Ismét itt vagyok ezekkel a "kerek történet nem jön ki belőlük, de azért jó lenne megírni nektek" szösszenetekkel. Tudjátok, csak ami történik.

  1. Régi ismerősök új oldalát megismerni felüdítő. Mikor rád írnak és rájössz, hogy nem felejtettek el téged ennyi év alatt, mosolyt húz a számra.
  2. El kell jutnom New York-ba. Kérlek, felsőbb hatalom juttass el engem oda hamarosan.
  3. Ha van is munkád, nem biztos hogy haladsz is vele előre az életedben. Akkor hát érdemes maradni?
  4. Bizonyosodj meg róla, hogy ha az emlékező képességed nincs a toppon akkor jegyzetelj a telefonodba folyamatosan. Így nem fogsz úgy járni mint én, azaz nem felejtesz el legalább 6 dolgot, amit ide akartál írni.
  5. 25 éves korod előtt ne kezdj bele egy Victor Hugo novellába se. Úgy sem fogod érteni, olyan részletesen ír le mindent. (Igen, jelenleg épp tőle olvasom A nyomorultakat)
  6. Ha nem vagy hozzászokva az alkoholhoz, ne vegyél magadnak egy kis üveg cidert se, mert este olyan gyomorégésed lesz, hogy nem fogsz tudni elaludni egy gyógyszer bevétele nélkül. Ami megint csak nem jó a szervezetednek, úgy hogy igyál gyümölcslét inkább.
  7. Gondolkodom egy bakancs lista létre hozásán. Vagyok olyan szerencsés helyzetben, hogy három dolog már meg van belőle, de még így is maradt jó pár.
Azt hiszem most ennyi lettem volna és ezentúl jegyzetelek.

UI. : Nézi valaki a Z nation sorozatot? A walking dead után egész jó második zombis sorozatnak. 

Nincsenek megjegyzések: