2014. október 30., csütörtök

Könyvmoly Párbaj

Sziasztok!

Mai témám egy kezdeményezés, mely ötödik alkalommal startol november 3-án 00:00:00-kor.

Úgy két éve vettem részt az első párbajomon, akkor sajnos nem sikerült teljesítenem a 11 könyves saját magam által választott kihívást.

Ezt az évet viszont ha törik ha szakad véghez viszem. Idén csak 7 könyvet választottam, melyeket 2015 október elejéig kell elolvasnom és olvasónaplót is kell hozzájuk szerkesztenem. Ez egy részt bele illik a blogom profiljába, hiszen sok ismertetővel találkozhattok így is.



Szóval itt lesz majd mindig feltüntetve, hogy hogy haladok a párbajjal. Pár napon belül lezárják a jelentkezést, így ha netán ti is kedvet kaptatok hozzá akkor itt a link az ő saját oldalukra. Ott minden jelentkezéshez szükséges információt megtaláltok.


Persze a jelentkezés semmilyen kötelezettséggel nem jár. Nincs belépő, senki sem fog rád telefonálni, hogy "Hé mi van már azzal a könyvvel?". Ezt te magadnak alakítod ki és azokkal a könyvekkel, amiket te szeretnél olvasni. Ha már meg van a könyv vagy tudod hogy meg fogod venni/ajándékba kérni, kölcsönbe vagy könyvtárból, sőt akár interneten is olvashatod. A lényeg, hogy olvass és utána véleményezz. Ahogy láttam elég sokan jelentkeztek már és a legtöbbjük nyilvános naplót fog vezetni ezért te is belelapozhatsz abba, amit ők választottak.

Végezetül a listám a következő:
  1. Markus Zusak: A könyvtolvaj
  2. Roderick Gordon: Vissza a felszínre
  3. Lulu Taylor: The winter folly
  4. Danielle Trussoni: Angyalok városa
  5. Kate Mosse: A kripta
  6. Victor Hugo: A nyomorultak 2. kötet
  7. Cassandra Clare: Csontváros
Nem feltétlenül kell ebben a sorrendben haladni (szerintem nem is fogok). Ezek közül a könyvek közül 4 könyvtárból kikölcsönzött lesz és három saját (az idegen nyelvűt ma rendeltem meg). Ha viszont megtalálom valahol fent felsorolt könyvek bármelyikét, mint ahogy a Csontvárossal jártam. Debreceni nagy piacon találtam fél áron, ugye szuper? Szerintem is. Csak úgy mint az Angyalok városára rábukkanni a helyi postán ugyancsak az eredeti ár töredékéért.

Olvasásra fel!
Stay tuned for more! Tarts velem legközelebb is.


Nincsenek megjegyzések: