2014. október 27., hétfő

Egy esős nap Debrecenben

Helló mindenki!

Hogy telt a hosszú hétvége? Nekem így.

Debrecenben voltam a hosszú hétvégén és gondoltam feltöltök egy-két képet a városról, mivel a Virágkarnevál alkalmával a tömeg miatt csak egy helyben tudtunk álldogálni.
Egy kölcsön esernyővel, tavaszi kabátban és edző cipőben neki indultam hát a városnak.
A képeket egy kézzel az esernyőbe, egy kézzel pedig a telefonba kapaszkodva készítettem és hát a fényviszonyok sem voltak a legjobbak. Elnézést érte.

Pénteken végig sétáltam a Széchenyi utcán, 


ki a Piac utcára, ahol a villamos is megy. 


Megnéztem a Kálvin teret.




és onnan a sín mentén haladva elérkeztem a Debrecen Plázába.


Szokásos ruha boltok, Alexandra könyvesbolt, aztán van még ott egy Bowling bár (legközelebb ki kell próbálni) és egy Cinema City. Utóbbiba be is ültem egy film erejéig. Következő bejegyzésem arról fog szólni, ezért itt nem térnék ki rá hosszadalmasan.
Mivel a film végére elállt az eső, tettem még egy fél órás sétát visszafelé és rátaláltam az Ulpius-ház boltjára


(ami szintén nincs nálunk a városban pedig nagyon szeretném *-*), viszont egyáltalán nem volt nyitva az ünnep miatt. Így hát ez kimaradt és helyette egy Subway-es szendvicsbe fojtottam a bánatom. Hahaha, na jó nem voltam annyira bánatos. B.M.T.-t viszont fél éve nem ettem, szóval muszáj volt.


Mindezek után rápillantottam a téren elhelyezett kijelzőre és meglepve konstatáltam, hogy 3, azaz három fok van így elindultam hazafelé.


Szombaton volt szerencsém részt venni egy nagyon szuper születésnapi bulin. Ettem sok finomságot: pulyka húslevest, marha pörköltet és legalább 9 fajta tortát és sütit.
A meghívást és minden mást is köszönök szépen.
Mindezek miatt mától (hétfő) ismét visszatértem a fogyókúrámhoz és csak imádkozok, hogy a mérleg legközelebb se mutasson többet és hogy eddig sem dolgoztam hiába.

Stay tuned for more ;) Tartsatok velem legközelebb is.

Nincsenek megjegyzések: