2014. november 20., csütörtök

Új munka 1. rész

Sziasztok!

Hát azt sem tudom, hol kezdjem. Annyi mindent szeretnék most elmondani nektek. Napokba telt mire összeszedtem a gondolataim úgy ahogy.

Október 30-án kaptam egy telefonhívást. Az Adecco cégtől kerestek meg, mivel az önéletrajzom még fel van töltve a profession.hu oldalon. Kedves hölgy kérdezte, hogy érdekelne-e egy budapesti álláslehetőség. Mivel épp a munkahelyemen üldögéltem megfordult a fejemben, hogy nemet mondok (volt már ilyen előtte) de végül mégis meghallgattam. Biztos választ nem adtam, mert szerettem volna egy kis időt. Ezért abban egyeztünk meg, hogy pár napon belül megkeresem a döntésemmel.

Newik feat. Berkes Olivér - GoodBye (Radio Edit)

Interneten szintén megkerestem az állás hirdetést, melyet betöltök ide nektek is. Igaz angol, de a legtöbb infót úgy is lefordítom ide nektek ahogy a történetem halad előre.


Mikor eljöttem Angliából eleve budapesti munkahelyet szerettem volna. Senki előtt nem titok, hogy főiskolára Pestre jártam és jóformán aludni jártam csak haza illetve nagynénémnél aludtam sokszor (ezért a mai napig nagyon hálás vagyok) valamint Csobánkán is laktam albérletben. Míg külföldön éltem, akkor is nagyobb városokat helyeztem előtérbe (miután egy évet éltem egy nagyon-nagyon kis és várostól messzi faluban).

Tehát legelsőre ez is vonzott ebben az ajánlatban. Aztán mint mostanában sok mindenkinek eszébe jut hasonló kérdés: Megengedhetem én ezt magamnak? Munkát vállalni a fővárosban azt jelenti, hogy kifizetsz egy jelentős összeget albérletre (persze "vidékiként"). Egy-két havi kaucióval és ha esetleg épp hiányzik valami a lakásból, akkor azt pótolni kell, na meg persze valahogy felvinni a cuccaidat, plusz bérlet vásárlás és még akkor nem ettél semmit és nem is mentél sehova.

Most igazából nincs túl sok kiadásom, hiszen a szüleimhez költöztem vissza. A cég ahol vagyok elég kicsi így előre lépési lehetőség nincs és a kihívás sem túl nagy. Ami azt is jelenti, hogy karrier szempontjából mindenképp megérné váltani és nem is az én szakterületem az építőipar, erre már rájöttem. Félreértés ne essék, semmi bajom a jelenlegi munkámmal. Én mióta idejöttem egy álláshirdetésre sem jelentkeztem, jövő év tavasz-nyár környékéig várni szerettem volna.

Játszik még az is, hogy kicsiny városomban alig lehet kimozdulni, csinálni valamit így azért havonta egyszer-kétszer úgy is elutazgatok valamerre ha épp úgy adódik (ahogy láttátok a blogban is).

Tanulás szempontjából sem nagy az eresztés (idegen nyelv vagy egyéb képzések) így ez is az mellett szól, hogy valami mást keressek.

Így hát úgy döntöttem elmegyek az interjúra és meghallgatom mit mondanak a cégről.

A munka paraméterei:

  • angol nyelvű ügyfélszolgálat
  • számítógépes (email és online cset segítség nyújtás)
  • XIV. kerületi iroda
  • három műszakos munkarend
  • 180.000 Ft kezdő nettó fizetés
  • 15.000 Ft cafeteria
  • ingyen BKV bérlet
  • továbbképzéseken való részvétel
  • fiatalos csapat és remek környezet


Ez az iroda


A történet folytatása hamarosan következik :)

Stay tuned for more! Tarts velem legközelebb is.


Nincsenek megjegyzések: