2014. november 11., kedd

Győr - XIV. Győri könyvszalon

Szép napot mindenkinek!

Hétvégén Győrött voltam kedves barátnőmnél. Péntek délután érkeztem és vasárnap 10 órakor indultam haza. Mivel előtte dolgom akadt Budapesten így a Keleti pályaudvarról mentem tovább nagyon szuper vonattal. Railjet a neve és München a végállomása. Másodosztályú jegy ára 3000 forint volt hely- és pótjeggyel, a menetidő pedig 1 óra 25 perc. A vonat tiszta volt és hosszú út révén még frissítőt és nasit is felszolgáltak tolós kocsiról.


A belső ülésre telepedtem le, mert az "útitársam" egy nő volt kis lányával aki olyan 4 éves forma lehetett. Egy ülésben ültek ketten, én meg kicsit összehúztam magam. Szerencsére az ülések kényelmesek és nagyok ezen a járaton.



A vágányról viszont rossz helyen mentem ki az utcára megérkezésemkor,  ezért kis időbe beletelt míg megtaláltuk egymást barátnőmmel.


Ezután boltba mentünk, majd barátnőm elment a bölcsibe elhozni a kislányát. A nap további részét otthon töltöttük.

Másnap reggel elvittük a kislányt kacsát etetni a Rába partjára.


Utána bementünk barátnőm anyukájának a könyves boltjába, ahol zenés, mesés programok voltak.

Ott üldögéltünk egy keveset majd haza mentünk letenni a picit aludni. Apuka otthon volt úgy hogy ebéd után kettecskén elbicikliztünk a Győri Nemzeti Színházhoz.


A hétvégén ott tartották a XIV. Győri Könyvszalont. A különböző kiadók (Libri, Ulpius-ház, Könyvmolyképző többek között) strandokat állítottak fel és érdeklődni, vásárolni lehetett náluk.  Voltak még egyéb programok is, lefényképeztem a plakátot, íme:


Továbbá lefényképeztem még ezeket a lámpákat az emeleten, mert nagyon tetszettek. Sajnos úgy néz ki a kép nem adja vissza a látványt (rossz szögből csináltam).


Szombat este még vacsit csináltunk, gyurmáztunk és beszélgettünk. Közben megnéztem életem első teljes Celeb vagyok ments ki innen adását. Hát jókat nevettünk rajta.

Vasárnap ébredés után elvittük a kutyát sétálni a töltésre és utána már indulnunk is kellet a busz pályaudvarra. Győr Székesfehérvár Dunaújváros útirányon jöttem hazafelé. Kicsit késtünk, mivel az utakon még mindig dolgoznak Fehérvár és Újváros között.

Végezetül itt egy kép arról a három könyvről, amit az Oxford Könyvesbolt standján kutattam ki. Dobozokban lehetett turkálni, 500 Ft volt darabja. Címük:

Bryan Burrough: Public enemies (a képen nem látszik, de filmes borítója van, Johnny Depp-es)

 

Ha Győrben jártok, mindenképp nézzétek meg a Városházát és tegyetek egy sétát a Baross utcán. Sok látványosság és üzlet van arra felé. Aztán a Radó-szigeten nézzétek meg a szökőkutat és a pavilont. Üljetek le egy padra hallgatni a víz folyását.


Stay tuned for more! Tarts velem legközelebb is.

Nincsenek megjegyzések: