2012. október 6., szombat

Nyár, második munkahely és bicikli vásárlás

Szervusztok!

Elég rég nem írtam, de igazából ez idáig nem is volt sokminden megosztani való. A júliusom utazással telt, voltam otthon, augusztusban két hétig a szüleim voltak itt. Közben bőszen munkát kerestem és már fel is adtam volna, mikor kaptam egy telefonhívást. Egy Subway étteremből kerestek, hogy még érdekelne-e egy munkalehetőség. Körülbelül két hónappal azelőtt adtam le oda jelentkezést, akkor nyílt az üzlet szóval már kissé el is felejtkeztem róla. De természetesen igent mondtam, meg is beszéltünk egy interjú időpontot a boltba. Ez már szeptember közepén történt, az út a lakásomtól 40 perc volt gyalog, ennek nem nagyon örültünk, de együtt kisétáltunk. A beszélgetés jól ment, kaptam is egy időpontot, amikor bemehetek 2 órára kipróbálni a munkát. Ennek okai: tetszik-e nekem, bírom-e és hogy látnak-e bennem fantáziát. Aznap a manager aláiratott velem sok-sok papírt, megmutogatta a sütőket meg a különböző helyiségeket, pultokat. Jól mentek a dolgok, de elment mielőtt én végeztem és így nem tudtam, hogy most akkor tulajdonképpen kellek-e ide egyáltalán. Pár nap múlva (azt hiszem vasárnapi nap volt) jött a hívás, hogy jól éreztem-e magam és folytatnám-e. Természetesen igent mondtam, kellett a munka :) Következő alkalommal már szerződést irattak velem alá, és kaptam munkaruhát is. Tréning napom volt egy szerdai négy órás műszak, amikor is sok mást megmutattak, és még a salátás részhez is odaengedtek, hogy kiszolgáljak. Csütörtökön már négy órás tréningem volt, plusz egy négy órás műszak rá még. Ezt azért írom külön, mert a tréning napokat csak egy teljes ledolgozott hónap után fizetik ki elkerülve azt, hogy ledolgozol mondjuk két nap tréninget és utána nem látnak téged többet. Aztán utána pénteken már üzenetet kaptam, hogy tudnék-e előbb kezdeni, mert eléggé el vannak maradva a többiek a zöldség és hús előkészítéssel. Persze ilyenkor jó pont, ha előbb mész. Mentem is. Most értem a második hetem végére. Még mindig nagyon sok dolog van, amit nem tudok, de kicsit azért magabiztosabbnak érzem magam. Már én készítek kenyereket is, kérdezés nélkül tudom, hogy mikor mit kell tennem, de ha nem vagyok biztos csak egy kérdésbe kerül és máris találnak nekem elfoglaltságot. Igazából minden munkatársam rendesen viselkedik velem, két-hárommal már elég sokat dolgoztam együtt, velük ugye könnyebb. Beszélgetünk erről is arról is, tudjuk már ki-mit-melyik részen  csinál. Jövő hét hétfőn délutános műszakban leszek, akkor jön még egy nagyobb falat oktatás: A kassza. Érintőképernyőt használunk, és már egy hete van számom is, amibel be tudok lépni. Ott kell bejelentkezni, ha megérkezel és ha elmész, valamint a szünetedet is fel kell tüntetni. Ja igen, 15 perc szünet jár 4 óránként egy szendviccsel és egy sütivel. Inni bögrékből lehet akármennyit a folyós üdítőkből (kóla, fanta, sprite).
Eddig összességében jól érzem ott magam, egy biciklit is vettem. Van a városban egy jó bolt, ahol használt bicikliket is lehet kapni. Mint a közlekedés és a lakás, a bicikli is oltári drága újonnan! Van ugyan 99 fontos új bicikli, de az szétesik alattad, a jobbak 200 font körül vannak. Viszont használtból egy 90 fontos az kitart jóóóóó sokáig ha te is vigyázol rá.

Végezetül belinkelem a Subway hivatalos honlapját, ha esetleg kedvet kaptatok körül nézni rajta. Persze van magyar is, de még csak hat városban található meg, és kicsit más a kínálat is.
http://www.subwayhungary.com/hu/index.html
http://www.subway.co.uk/

Nincsenek megjegyzések: