2007. szeptember 2., vasárnap

GYÖNGYVÉR


Ugyancsak augusztus 31-én volt Gyöngyvér koncert, ahol Kármennel és Orsival voltam többek közt. Iszonyatosan megszerettem az együttest az alatt a röpke 45 perc alatt, míg a színpadon voltak. Azóta megnéztem a honlapukat, a klippüket - ami nem rég készült el - és ami az Égboltnak óceánt címre hallgat. Majd láttam a tvb-en egy riportot az énekessel Orbán-Ducos Tamással és Mazán Attilával, aki a szöveg- és zeneszerző. Letöltöttem a fenn említett számot, és el is kezdtem hűségesen betanulni, majd meglátjuk mi lesz belőle.
A koncert után odamentünk Kármennel és Orsival a többiekhez, és kértem aláírást Tamástól, miután Kármen iszonyatosan beégetett, majd még Orsi is rátett egy lapáttal, és az arcom úgy vöröslött, mint egy jól kifejlett homár páncélja... De hát C'est la vie

Felrakom az ÉGBOLTNAK ÓCEÁNT című szám szövegét is:

Varázsolt, hűvös szél fúj,
Szememben könny kisért.
Hisz fáj, hogy érintésem nem érhet el,
Tán világod nem vár reám.

Ott áltam sötét képzelet pokla mélyén,
Néma magányom rejtekén,
Nem hittem, szívem ismét él,
Negédes lidércem szertekél.

Nem fáj, szenvedély vágy.
Bús világom színt talált.
Hisz oly csodás érzés,
Lopott pillantást vetni rád.

Álltam sötét képzelet pokla mélyén,
Néma magányom rejtekén,
Nem hittem, szívem ismét él,
Negédes lidércem szertekél.
Negédes lidércem rejtekén.
Néma magányom rejtekén.
www.gyongyver.hu

Nincsenek megjegyzések: